5 תשובות
"כי בא לי לרקוד ובא לי שטויות בא לי לצחוק ולא בא לי עליף בא לי בימים ובא לי בלילות בא לי לצעוק: 'אני פרחה!'"
תחפשי באינטרנט בטוח יש
"אני לא פרחה הבנתם כפרות?"
אנונימית
ציטוט מאיזה שיר של מאוד אדרי או משהו
"רק אלוהים ישפוט אותי"