13 תשובות
מה הגובה שלך? את כולך שרירים?
חחח לא אני מידה 38 ואני שוקלת הרבה פחות ממך
אם את ממש גבוהה ושרירנית אז כן מסת שריר זה מלא מהמשקל
מה הגובה שלך?
שואל השאלה:
1.70
1.70
אנונימי
אם את כולך שרירים, אז כן.
אם לא... אין לי מה להגיד לך, זה ממש מוזר!
אם לא... אין לי מה להגיד לך, זה ממש מוזר!
... המכנס שלך בטח במידה אמריקאית או בריטית את כנראה מידה 42-44 של הארץ שזה יותר הגיוני.
עניין של מבנה גוף
אני שוקלת 50 ואני מידה 40 במכנס. מבנה גוף:) (והגובה 1.69)
אני שוקלת 50 ואני מידה 40 במכנס. מבנה גוף:) (והגובה 1.69)
אנונימי
אופק?
אנונימי
שואל השאלה:
מי?
מי?
אנונימי
אומייגאד אופק!
אנונימיתת
שואל השאלה:
טוב באלך להגיד לי מי זה אופק?!
טוב באלך להגיד לי מי זה אופק?!
אנונימי
היי אופק
אנונימי!
באותו הנושא: