3 תשובות
שואל השאלה:
אי אפשר למשל לשאול 20 שאלות רק 10
אני לא בטוחה לגבי הסיבה, אבל אני משערת שזה בשביל למנוע הצפות או ספאמים מיותרים.
כדי שלא יוכלו לעשות הצפות של שאלות (הספאמרים למיניהם), וגם בכללי, כמו בכל מקום, יש חוקים. זהו אחד מהחוקים.