התחברות
הרשמה
לא יודעת למה אני מתביישת לצאת עם חבר שלי, לא בגלל שאני מתביישת בו, אני מתביישת בכללי שיסכלו אלינו. מה אפשר לעשות בקשר לזה?
10 באוקטובר 2014, 13:15
ביישנות
חברים
יחסים
געגועים
תשובה אחת
מה ישלך להתבייש זה חבר שלך את צריכה להתגאות בזה לא להסתיר את זה מהביישנות ותעלי לעצמך את הביטחון
ר
ריאנה אהבת חיי!!!
באותו הנושא:
אחותי ממש מכוערת ואני מתביישת לצאת איתה מהבית אבל אמא כל הזמן מכריחה אוף, מה לעשות?
אני יודעת שזה נראה זוועה אבל אלה האצבעות ברגליים שלי ואני מתביישת ללכת עם כפכפים בגלל זה. מה לעשות?
הגיונישאני מתביישת לצאת מהבית בגלל איך שאני נראת?
אני בליברית, ואני מחפשת חולצות של גסטין ביבר אבל הבעיה היא שאני מתביישת לצאת איתם מהבית
זה הגיוני שאני מפחדת לצאת החוצה בגלל הליצנים?
אני יודעת שאני הולכת לצאת *מאוד* מטומטמת אבל 25 זה מספר זוגי או אי זוגי?
זה הגיוני שאני מפחדת לצאת החוצה מהבית רק בגלל הליצנים?
זה נורמלי שאני מתביישת שהמידת חזייה שלי היא D75 ואני לובשת בגלל זה חולצות רחבות כאלה?
אני מתביישת לצאת החוצה כי אני לא אוהבת את איך שאני נראית, ואני מפחדת שאנשים יסתכלו עלי מוזר ויחשבו דברים
אין לי איפה לרוץ ליד הבית ואני גם קצת מתביישת לצאת לבד אבל, עדיין עד כמה זה דפוק לקחת אוטובוס למקום שאני יודעת שאפשר לרוץ שם כי יש שם שבילים
כל התחת שלי רטוב כי ישבתי ליד בריכה ואני מתביישת לצאת כי כל התחת שלי רטוב..