8 תשובות
יפה לה. רק שלא יותר מידי.
אנונימי
כל הכבוד לה. זה באמת קשה:)
זה בדיוק מה שקרה לילדה מהכיתה שלנו לפני כשנתיים.
היא הרעיבה את עצמה כל החופש, ילדה שהיא 1.70+ חוזרת במשקל 40. זה מטורף!
אכלה רק פריכית אחת כל יום במשך כל החופש הגדול.
במזן בבית הספר ההוא היה לנו חדר אוכל, כולנו, הכיתה הילדים התיישבנו לה על הראש ( לא באמת ישבנו לה על הראש ) ותקענו לה אוכל. ותמיד נשארנו איתה לראות שהיא אוכלת
עכשיו היא במשקל לגמרי תקין:)

אלא אם הירידה שהתכוונת היא מאכילה נכונה וספורט ולא הרעבה עצמית אז כל הכבוד
שואל השאלה:
אני מתכוונת מטר 64 ושוקלת 39
אנונימי
שיופי לה p:..
אנונימית
אייך היא הצליחה ולמה היא עשתה את זה
מדהים אם זה בזכות ספורט ותזונה נכונה!
אם לא, אני ממש מקווה שיש אנשים שדואגים לה.
כי לשקול 39 ק"ג זה כבר על סף אנורקסיה.
האמת, גם היא הורידה את זה בספורט ותזונה נכונה
המשקל הזה פשוט לא בסדר. הוא לא תקין ואני מציעה לה לעלות במשקל