8 תשובות
ברור שמלון
חח יואו זה קשהה
אבל אם נגיד השינה באוהל זה במקום עם אגמים ונחלים ומפלים שאפשר להתרחץ בהם אז ברור שאוהל ;)
אוהל יותר כיף (:
אני הייתי מעדיף שינה באוהל כי אני אוהב יותר טבע ומקומות פתוחים, יש אנשים שיגידו שעדיף מלון. כל זה זה עניין של טעם
אם לבד אז מלון אם זה עם חברים אז בלי לחשוב פעמים אוהל
שואל השאלה:
וואי תודה לכולם, אני אוהב מאוד את הטבע ולדעתי אין כמו שינה באוהל עם מדורה, הכי הכי רומנטי ויפה, אני לא אוהב בתי מלון ויש לי ידידות שחושבות שאני לא נורמלי
שואל השאלה:
ברור שאוהל:)
אנונימית
אוהל עם מדורה. אין יותר כיף מזה (:
באותו הנושא: