32 תשובות
כן ולך? יש לי רווח מהמם
האמת שכן, יש לי רווח בין הרגליים.
ואני לא אוהבת את הרווח הזה, וכל חיי מצפה שהוא ייסגר.

אם את מתכוונת שיהיה לך רווח בין הרגליים כי זה באופנה, לדעתי זה לא שווה את ההרעבה העצמית...
כן, אבל מתוך מבנה גוף, לא כי אני בתת משקל. לדעתי זה גם לא כזה יפה אבל לא מתלוננת
אנונימית
זה ממש לא לעניין השאלה הזאת. ואני יודע טוב מאוד למה התכוונת.
אנונימי
כן אבל הוא קטן רצח ><
אין לי, ואני גם לא רוצה אחד
אנונימית
לי יש אפילו שניי רווחים מרוב שאני רזה אחד מלמעלה ואחד בחלק התחתון של הרגליים ואני לא אוהבת את זה וזה ניראה לי לא יפה
כן, אבל דיי צר. וזה יפה.
כן, אמורים להיות 2 או 1?
לא הלוואי: (
כן, אבל זה מפריע לי בבלט ; ( אני לא יכולה להצמיד גם אם אני רוצה
מה זה שתי רווחים לכולם יש רווח למטה נירא לי התכוונו לירכים...?
כן
אנונימית
כן
אבל זה בגלל מבנה גוף.
המ כן ><
חחח הרווח היחיד שיש לי זה בין השיניים
אבל יש לי גשר 0.0
לא, הלוואי
כן, אבל רווח קטן
טיפי סטיפסי
מה קשור הרעבה? זה תלוי במבנה גוף.. ירדתי במשקל ואוטומטית נהיה לי רווח בגלל מבנה הגוף שלי.
אנונימית
אין לי רווח ואני גם ממש לא רוצה אחד
אנונימית
פתאום לכל הבנות בסטיפס יש רווח ברגליים, נשבע שלפחות חצי מפה מחרטטות!
אנונימי
אנונימית - את קולטת שזה כאילו שאת אומרת: להיות מלאה זה הכי מגעיל שיש. זה נראה לא בריא ( אפילו אם אתן כן בריאות ) וזה פשוט לא יפה. זה לא שאני מקנאה או משהו, אני לא מלאה ואני גם ממש לא רוצה להיות.

זה מעליב - כי זה צורת הגוף שלנו ואני בטוחה שלא היית אומרת את זה על בנות מלאות או משהו, קיצר יצאת ממש מגעילה עכשיו
אנונימית
אני ממש מצטערת אם התגובה שלי פגעה במישהי, אני אומרת את זה רק בגלל שחברה טובה שלי נכנסה לאנורקסיה קשה רק בגלל שהיא הייתה נואשת לרווח ברגליים. זה מטריף אותי לראות את זה ברשתות חברתיות כי אנשים לא מבינים כמה זה מוריד ביטחון פוגע וגורם להרעבה עצמית של נערות.
אנונימית
"נשבע שחצי מפה מחרטטות"
רווח ברגליים זה לא כזה נדיר -_-
יש כאלה שזה ממבנה גוף, גם לי זה ככה.

אבל יש כאלה שמרעיבות את עצמן כדי להגיע לזה. זה כן קשור. אני מכירה אנורקסיות כאלה שהשיגו רווח ברגליים בגלל הרעבה.
רווח קטן..
כן יש לי אחד גדול גם הבירכיים שלי לא נפגשות אבל זה מבנה
לא. ואני ממש בסדר עם זה כי אני בריאה ושמחה עם איך שאני:)
נו בטח שלשטוחות יש רווח ברגליים..
אנונימי
יש לי רווח ממש גדול בגלל מבנה גוף וזה ממש מעצבן שאומרים שלכל מי שיש רווח מרעיבה את עצמה...