3 תשובות
מה הסיבה שאין לך חברים? אם תכתוב יוכלו לתת לך עצות
ותנועות נוער וכאלה
ותנועות נוער וכאלה
אנונימית
מחסור בחברים.
טוב אני יסביר פה בעצם איך אני רכשתי את כל החברים שלי כי כמו שהסברתי
אני באתי לבד לבית ספר. כתבתי את זה פה באיזה שאלה של מישהי באופן מפורט
אז אני ידביק פה את מה שכתבתי לה זה אותו דבר אליך.
"
דבר ראשון יש אנשים שהם פתוחים ויש ביישנים אין מה להתעצבן על זה..
אבל הדבר הטוב זה שאפשר לעבוד על זה!
פשוט לאט לאט עם הזמן תתחילי לדבר יותר עם אנשים אפילו סתם בבית ספר בכיתה או סתם לשאול משהו! לדוגמא מתי השיעור מתחיל, או מה השעה, או מה יש עכשיו.
פשוט תתחילי ככה
**הפתרון הוא להתחיל לדבר עם אנשים**
--עכשיו אני יודע שאני אומר את זה ככה זה נשמע פשוט ואת יודעת שלא באמת תצליחי--
אל תחשבי ככה! כי גם אני הייתי ביישן רצח והיום אני מוקף אנשים!
פשוט התחלתי לדבר עם אנשים והכל פשוט נפתח ומשתנה
טיפ שעוזר: תדברי על מה שקורה סביבך עם מי שלידך באותו הרגע. סתם שיחה.
כשתתחילי לדבר עם אנשים את תיפתחי יותר ולאט לאטטט מתרגלים להכל את תתפסי ביטחון ויהיה לך כיף!
כמובן שאין מה להיות מדוכאת בגלל זה, יש פשוט אנשים שהם ביישנים ויש אנשים רעשנים ככה זה... אני מבין שזה קצת מבאס אבל תזרמי מה כבר יכול להיות.
"
ואני אסכם, כל הקומבינה בליצור חבריות חדשות זה לדבר עם אנשים.
נשמע מוזר כי אתה אומר לעצמך על מה אני ידבר איתם?
תדבר איתם על שום דבר מעניין ועל הכל בו זמנית.
מה זאת אומרת? כמו שכתבתי לילדה אחת בתשובה,
לדבר על מה שקורה מסביב באותו הרגע. סתם לדבר.
כשתעשה את זה הרבה, אנשים יתחילו לתקשר איתך בחזרה, אפילו לא בתור חברים
אלא סתם בתור ילד מהכיתה. אם תדבר- ידברו איתך.
ובצורה הזאת לאט לאט נוצרות חברויות כמובן זה לוקח זמן אבל זה מה שאני עשיתי
והינה אני הצלחתי והיום יש לי מלא חברים.
כי לאט לאט לא שמים לב אבל מוצאים תחומי עניין משותפים בדברים שאתה לא מאמין אפילו
שתמצא.. וזהו. זה הסוד.
בהצלחה. שלח הודעה אם אתה צריך משהו
טוב אני יסביר פה בעצם איך אני רכשתי את כל החברים שלי כי כמו שהסברתי
אני באתי לבד לבית ספר. כתבתי את זה פה באיזה שאלה של מישהי באופן מפורט
אז אני ידביק פה את מה שכתבתי לה זה אותו דבר אליך.
"
דבר ראשון יש אנשים שהם פתוחים ויש ביישנים אין מה להתעצבן על זה..
אבל הדבר הטוב זה שאפשר לעבוד על זה!
פשוט לאט לאט עם הזמן תתחילי לדבר יותר עם אנשים אפילו סתם בבית ספר בכיתה או סתם לשאול משהו! לדוגמא מתי השיעור מתחיל, או מה השעה, או מה יש עכשיו.
פשוט תתחילי ככה
**הפתרון הוא להתחיל לדבר עם אנשים**
--עכשיו אני יודע שאני אומר את זה ככה זה נשמע פשוט ואת יודעת שלא באמת תצליחי--
אל תחשבי ככה! כי גם אני הייתי ביישן רצח והיום אני מוקף אנשים!
פשוט התחלתי לדבר עם אנשים והכל פשוט נפתח ומשתנה
טיפ שעוזר: תדברי על מה שקורה סביבך עם מי שלידך באותו הרגע. סתם שיחה.
כשתתחילי לדבר עם אנשים את תיפתחי יותר ולאט לאטטט מתרגלים להכל את תתפסי ביטחון ויהיה לך כיף!
כמובן שאין מה להיות מדוכאת בגלל זה, יש פשוט אנשים שהם ביישנים ויש אנשים רעשנים ככה זה... אני מבין שזה קצת מבאס אבל תזרמי מה כבר יכול להיות.
"
ואני אסכם, כל הקומבינה בליצור חבריות חדשות זה לדבר עם אנשים.
נשמע מוזר כי אתה אומר לעצמך על מה אני ידבר איתם?
תדבר איתם על שום דבר מעניין ועל הכל בו זמנית.
מה זאת אומרת? כמו שכתבתי לילדה אחת בתשובה,
לדבר על מה שקורה מסביב באותו הרגע. סתם לדבר.
כשתעשה את זה הרבה, אנשים יתחילו לתקשר איתך בחזרה, אפילו לא בתור חברים
אלא סתם בתור ילד מהכיתה. אם תדבר- ידברו איתך.
ובצורה הזאת לאט לאט נוצרות חברויות כמובן זה לוקח זמן אבל זה מה שאני עשיתי
והינה אני הצלחתי והיום יש לי מלא חברים.
כי לאט לאט לא שמים לב אבל מוצאים תחומי עניין משותפים בדברים שאתה לא מאמין אפילו
שתמצא.. וזהו. זה הסוד.
בהצלחה. שלח הודעה אם אתה צריך משהו
אתה יכול עם שכנים שיש להם ילדים בגילך, או לנסות להכיר ילדים מהשכבה או מהכיתה ותקבע איתם:)
באותו הנושא: