7 תשובות
אם יש לך את האומץ ואת מסוגלת לעשות את זה ואף רוצה לעשות את זה אז כן.
גם ככה הדרך הכי מהירה שאני מכירה כדי להפסיק לאוהב מישהו כאשר מקבלים לא.
ואולי בגלל הוא יגיד שגם הוא ומכאן דווקא יבוא משהו טוב.
אז לדעתי כדי
אל תעשי את הצעד הפזיז הזה.
אם את תגידי לא שאת אוהבת אותו הוא ידחה אותך במקרה הטוב, במקרה הרע הוא ינצל את זה לטובותו ומה שנקרא הוא ישחק בך ואני אומר לך שזה מאוד מאוד יכאב אם הוא ישחק בך.
המציאות היא כזאת הוא לא יפרד מחברה שלו בשבילך. את מסכימה איתי שאם יש מישהו שאת אוהבת ובא בחור מהצד ואומר לך "אני אוהב אותך" את תסכימי לו? לא נראה לי.
אני מציע לך מכל הלב להמשיך הלאה.
"כגודל הציפיות כך גודל האכזבה".
צר לי שאת אוהבת מישהוא שלא פנוי.
הוא כבר אוהב את חברתו.
לא ממליצה לך לספר לו.
את עלולה לספוג דחיה כואבת.
אפשר ללמוד מהמקרה, שכפי שאת אוהבת אותו- כך תוכלי לאהוב ילד אחר.
כך שממליצה לך לנסות לזרום הלאה.
כן - זה כואב. אבל יותר כואב להמשיך ולהתאכזב.
אם הוא היה מעונין, הוא כבר היה מתחיל אתך.
מקוה שתכירי ילד אחר ותהיה לך אהבה הדדית אתו.
בהצלחה.
תראי, זה לא נכון להיכנס בין 2 בני זוג
תמיד יש סיכוי מסוים שזה יפריד אותם אחד מהשניה
תמיד תחשבי עליך שכמו שלא היית רוצה שיעשו כך לך (כאשר את בקשר) אז על אותו משקל לא נכון לעשות כך לאחר--- תחשבי גם ברמה של תוצאה סופית שזה יכול להשיג וההשלכות של זה
כדאי לך לפנות לנער אחר אפילו יותר מתאים ומוצלח שנכון עבורך ואפילו אולי תופתאי כמה שהוא מתאים לך
אני משוכנע שבבית הספר/במקומות שאת נמצאת ויוצאת יש מבחר גדול של בנים שאחד מהם תפור עליך כמו כפפה ליד
את תיתקלי בהרבה בנים טובים, מוצלחים, מוכשרים וחתיכים ויהיה אחד ומיוחד שיהיה שלך

בהצלחה
ממש לא!
א אל תיכנסי בניהם
ב תכלס הוא לא יפרד מימנה בישבילך כי הוא אוהב אותה, ולא אותך
ג תנסי פשוט לשכוח אותו להכיר מישהו אחר
ד עם תגידי לו תתחרטי על זה אחר כך תאמיני לי מניסיון!
יועצתתת טובה
בד"כ אפשר לראות מתי זוג מאוהב באמת ואם את רואה עליהם שהם לא אוהבים כולכך אחד את השני את יכולה לחשוב על האפשרות הזאת ולהגיד לו שאת אוהבת אותו אבל אולי הוא פשוט לא באמת בנויי לקשר רציני אם הוא איתה ולא אוהב אותה אז עדיף שלא תגידי ושלא תיפגעי מזה ואם הם מאוהבים תנסי לשכוח ממנו אחרת את תסבלי כול פעם כשתראי אותם יחד ואת פשוט תשנאי אותם אז עדיף שתצאי עם אחרים ושלא תהרסי להם את הקשר.. בכל מקרה אני הייתי מנסה לשכוח ממנו אז תעשי מה שאת חושבת שנכון לכולם סורי שעניתי בדילאיי ובהצלחה:)
באותו הנושא: