5 תשובות
למה ללכת למסעדה לא כשרה ולשלם על זה?
את גם ככה אוכלת לא כשר.
תצודי לך חתולה, ותשימי אותה על הגריל.
גם בחינם וגם לא כשר.
רחמנא ליצלן.
את גם ככה אוכלת לא כשר.
תצודי לך חתולה, ותשימי אותה על הגריל.
גם בחינם וגם לא כשר.
רחמנא ליצלן.
אנונימית
מים מהברז..
מבחינת בשרים - כל מה שיש בבשרים כשרים: סטיק בקר, צלעות טלה... קבבים למיניהם, בעיני לא נופל מבשר לא קשר ובחלק גדול מהמקרים אפילו יותר טעים, אז רק בשביל הבשר... לא בטוח
אם כבר מסעדה לא כשרה אז פירות ים: שרימפסים, קלמרי, סרטנים, צדפות...
בתור התחלה הייתי מתחיל עם שרימסים:-) בתיאבון!
אם כבר מסעדה לא כשרה אז פירות ים: שרימפסים, קלמרי, סרטנים, צדפות...
בתור התחלה הייתי מתחיל עם שרימסים:-) בתיאבון!
כל מה שמתחשק לך..
אם כבר לא כשרה אז פירות ים חח (שרימפס וכאלה)
באותו הנושא: