4 תשובות
בעונה השנייה גארי שאל את שרלוט אם היא רוצה להיות חברה שלו והיא סירבה
אמןן והם היו ביחד וגם כולם משדחים אותם ביחד ואם אני לא טועה מחוץ לבית הם היו טיפה ביחד אבל הם בחיים לא יתנו לזה לקרות
ועכשיו כשאני נזכרת גארי גם בעונה השלישית רצה להיות חבר של שרלוט וגם בעונה הראשונה אבל הוא לא אמר לה את זה הוא אמר את זה למצלמה
שואל השאלה:
אוף, רק בגלל שקשה לו להפסיק להתהולל..
הוא גם אוהב אותה. הפרק האחרון של העונה החמישית היה כל כך מרגשש: (
הם ממש חמודים ביחד (:
אנונימית
כן אבל גארי לא ייתן לזה לקרות בחיים