3 תשובות
החלפתי אחרי כמה יצים ולא נהיה ל אינפקציה אבל תשימי לב שאת מחליפה לעגילים טובים ולא לאלה שעולים 2 שקל במרכזית כי אלה עושים אינפקציה עם כאבי תופת מניסיון
עשיתי בפברואר האחרון, אני עד עכשיו עם הרפואי חחח
בפעם הראשונה החלפתי אחרי 3 ימים
ועכשיו עשיתי שוב ועבר כבר שבועיים אבל ילדה אית משכה לי אותו ממש חזק וירד לי גם דם ובקיצור הוא עדיין כואב לי אז החלטתי לחכות עד שזה יעבור...
וזה לא כזה קשור לסוג העגיל, לפני שזה מחלים זה אמור להיות עם עגיל טוב אחרי זה זה כבר לא כזה משנה, אני החלפתי בפעם הראשונה לעגיל שעולה 5 שקל ולא קרה לי כלום