6 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה סוג של אח/ות גדול/ה
זה סוג של אח/ות גדול/ה
אני מציעה שלא כי פעם קודמת החונכת שלי קיללה אותי.
אנונימית
נשמע נחמד
שווה לנסות
שווה לנסות
ואנונימית שמעליי.
מצטערת לשמוע שלא נהנית עם החונכת שלך. לנו היו חונכים ביסודי ואני נהנתי ברמות למרות שזה לפני שש שנים זה נשמע שווה ניסיון ^_^
מצטערת לשמוע שלא נהנית עם החונכת שלך. לנו היו חונכים ביסודי ואני נהנתי ברמות למרות שזה לפני שש שנים זה נשמע שווה ניסיון ^_^
שואל השאלה:
חח תודה אני ינסה^~^
חח תודה אני ינסה^~^
באותו הנושא: