8 תשובות
זה לא נורא, שחור זה אהבה ♥
מה נורא בזה? חחח חחח חחח חח יאו את לא נורמלית
מה נורא בזה? זה לא אותו אחד
לא זה טייץ שחור אני מכירה בנות ששמות כל הזמן טייץ שחור
שואל השאלה:
חחח תודה רבה!
אנונימית
מה הקטע שלך כולה יומיים טייץ.. יש לנו ילדה בבית ספר שבחיים שלי לא ראיתי אותה עם ג'ינס, ואני מכירה אותה 4 שנים ואף פעם לא יצא לי לראות אותה שמה ג'ינס רק תייץ כל יום.
זכותך ללבוש מה שבאלך לדעתי
חחח חחח חחח מה נורא בזה? היום לבשת טייץ שחור ומחר שחור אבל אם אדידס.. אם ישאלו אותך משהו מקסימום תגידי שיש לך 2 טייצים שחורים או משהו כזה..
חוץ מזה זכותך להתלבש איך שבא לך (:
אנונימי