4 תשובות
לי היה בת מצווה אתמול... תקשיבי אם את רוצה קצבי המסיבה של שרית חדד אם שקט שמע ישראל או ברכני אלוקים..:) תהני!
מומלץ "מה שאת אוהבת " של גלי עטרי.
אם את רוצה שיר קצבי באמת תבחרי במסיבה אבל בגרסת הבת מצווה.
אם את רוצה שיר שקט וממש מרגש כחי את ברכת אלוהים!
לירון כהן
לג לכך חד מם
חנה