4 תשובות
את המשחה דואק לא מורחים נקודתית מורחים על כל איזור הפנים
איזה קטע, הרט אויט הזה לא עזר לי בכלל, כנראה שזה תלוי על סוג העור וכמות או רמת הפצעים שיש.
אני משתמשת בו כבר חודשיים והוא לא עוזר לי. יש ג'ל אחר שאני משתמשת בו והוא מעולה הוא נקרא
רט אויט
אולי דואק יעזור לך, לחלק זה עוזר
כן! בתור אחת שמשתמשת בזה, העלים לי הכל, אולי גדל פה חצקון, שם חצקון, אבל באמת שזה יעיל.
את שוטפת פנים כל ערב לפני השינה, מייבשת עם מגבת, מנקה את הידיים לפני שאת שמה, מורחת נקודתית את המשחה, לא יותר מידי שלא יהיה הרבה, שייספג מהר, ואז את שוטפת פנים למחרת בבוקר.