3 תשובות
אחותי עשתה ספטום יצא אחלה חוץ מזה שהיא דומה קצת לשור
אין לי ספטום, אבל יש לי רעיון שאולי יוכל לעזור לך:
קח טישו ותשים על האף (כמו שאתה מקנח בתורה הרגילה), רק שבמקום ללחוץ על האף תחשוף את הנזלת על הטישו. אני יודעת שזה נשמע מגעיל, אבל אולי זה יוכל לעבוד?:)
בהצלחה וספטום זה ממש יפה, תתחדש
קח טישו ותשים על האף (כמו שאתה מקנח בתורה הרגילה), רק שבמקום ללחוץ על האף תחשוף את הנזלת על הטישו. אני יודעת שזה נשמע מגעיל, אבל אולי זה יוכל לעבוד?:)
בהצלחה וספטום זה ממש יפה, תתחדש
תעלי את הספטום החוצה כלפי מעלה ותקנחי מתחת לעגיל, זה מה שאני עשיתי חחח
באותו הנושא: