3 תשובות
תנסי, מקסימום תורידי. פחות מבינה בבנייה, אבל תחפשי באינטרנט על בנייה ג'ל, או שתתייעצי עם קוסמטיקאית.
עדיף שלא תחכי פעם הבאה שתלכי לעשות ציפורניים ואל תעשי לק ג'ל..
לא
אלה אם כן תורידי תלק אז כן..
scs