תשובה אחת
אין צורך ללמוד ליום המא"ה. מבטיחה לך! אני כבר חיילת בסדיר תקופה ומסויימת עשיתי את יום המאה לפני איזה שנה בערך ואין לך מה ללמוד מראש. והכי חשוב אל תילחצי.. אני הייתי הכי לחוצה בעולם מהיום הזה. ובסוף נהנתי. באמת שממש נהנתי כי היו איתי בנות ממש חמודות. אז זה תלוי איזה בנות יהיו איתך אבל בקשר ללמידה זה בודק כל מיני יכולות שלך וכאלה. מנהיגות והתנהגות בקבוצה ולראות אם את דומיננטית או שקטה. ואין דבר כזה להיות לא טובה במבחן כלשהו. הם מנסים להכיר תאופי שלך כדי לדעת איזה תפקיד הכי יתאים לך.
יש לי עוד הרבה דברים להגיד לך אם באלך חח כדי להרגיע אותך. אז אם באלך, שלחי הודעה
בהצלחה (:
באותו הנושא: