7 תשובות
תספורת אפרוח כאילו גלח בצדדים הכי יפה לבנים
לדעתי מרינץ או קוצים
זה מאוד יפה להמון אנשים
אבל תעשה מה שאתה רוצה
ותלוי איך אתה ניראה
אני אישית לא סובלת את כל אלה שעושים את התספורת "אפרוח" הזאת, זה נראהכמו סמור על הראש
חח אתה רציני?
איזה שיער יש לך בכלל? גלי, תלתלים..?
השיער גם צריך להתאים למבנה הפנים..
אנונימי
מה הסוג שיער שלך? מתולתל, גלי, חלק..
תתאר אותו, תתאר כמה שיער יושב לך על הראש, ותעשה מה שתחליט לנכון.
שואל השאלה:
חלק
שואל השאלה:
כמו דוגמא 2