3 תשובות
יש הרבה שיטות. השאלה מה מפחיד ולמה... זה משהו שצריך להתעמק קצת ואז להבין איך לפתור את הקטע של הפחד.
לא נהוג להגיד את המילה "להתאבד" למישהו שאומר שהוא מפחד מהחיים... סתם לידע כללי. למרות הכוונה הטובה.
אני חושב שלפני פסיכולוג כדאי לדבר עם מישהו קרוב שסומכים עליו. כי (לצערנו) פסיכולוג הרבה פעמים מחמיר את המצב. הופך משהו קטן לבעיה גדולה ומפחידה. פסיכולוג לדעתי זה רק כששום דבר אחר לא עוזר.
צריך לחיות אותם ולהתמודד איתם!
יש לך אותם פעם אחת ואת בוחרת עם לחיות איתם באהבה ושמחה או בעצב ואכזבה הכל תלוי בך (: