תשובה אחת
אבל אין לך ברירה, אם את רוצה שהשיער שלך ייהיה יפה אז פשוט תיגזרי וזה לא יהיה מי יודע מה נראה לעין אם תגזרי ב10 סנטימטר פחות, הוט ייצמח מחדש!
וכדיי לך להסתפר מהר כי עד כמה שידוע לי אם את משאירה אותם השרוף הזה עולה לשיער עצמו ואז זה ייראה כמו פיצוץ במפעל מקרוני על הראש.
את לא צריכה את זה.
תגזרי ואל תדאגי מכלום:)
וכדיי לך להסתפר מהר כי עד כמה שידוע לי אם את משאירה אותם השרוף הזה עולה לשיער עצמו ואז זה ייראה כמו פיצוץ במפעל מקרוני על הראש.
את לא צריכה את זה.
תגזרי ואל תדאגי מכלום:)
באותו הנושא: