2 תשובות
אממ קוביות זה מושך*~*
אני בעיקר מסתכלת על המבט והעיניים, לא כזה אכפת לי מהגוף שלו, וכמובן האופי, איזה אדם הוא.
אממ... אבל אין כמו בנות:)
שיהיה אשכנזי
אנונימית