5 תשובות
וטוב שלא הייתה שונאת אותה.. אנטישמית
אנונימי
שואל השאלה:
חבל שלא אם כבר היא לא אנטישמית! או איך שלא כותבים את זה
חבל שלא אם כבר היא לא אנטישמית! או איך שלא כותבים את זה
אנונימי
הלוואי באמת שהיא הייתה מופיעה בישראל love you ariana
הלוואי שהיא תבוא
באותו הנושא: