7 תשובות
עוברים הלאה לאט לאט, מגיע לך יותר. רוצה לדבר על זה?
מעבירים את זה הלאה לא נורא הכל לטובה
לפחות גילת את זה וזה לא הוסתר הרבה זמן
אם אתה צריך: תמיכה, עזרה, או עוד שאלות או לכל דבר אתה מוזמן לפרטי:)
לא עברתי את זה בחיים אבל הייתי מודעת למצב מסויים שבו זה כן קרה.. אני חושבת שאתה חייב להתנתק! עם האקס שלי היה סיפור של שלוש שנים עם פרידות וחהרויות ובגידות ושקרים ובבוף מחקתי תמספר ולא הלכתי למקום מסויים שלשם הוא תמיד ניה הולך ולא ראיתי אותו שלושה חודשים או יותר. בשבת האחרונה ראיץי אותו פתאום והרגשתי קצת סלידה ממה שנהיה ממנו. ככה אתה צריך לעשות.
שואל השאלה:
חחח יצאתי לעיר בשביל לראות אותה ואני רואה אותה מתמזמזת עם מישהו אחר... רציתי לקבור את עצמי ואחר כך שבאתי לדבר איתה על הבגידה היא זרקה אותי... אין לי כוח לכלום כבר!
אנונימי
אני מבינה, זה מאכזב ומעציב בעיקר כשזה מאדם שכל כך אהבת וסמכת עליו. אני חושבת שהדבר היחיד שאפשר לעשות זה להרפות ממנה, מהמחשבות עליה, לנסות לבנות את עצמך מחדש למרות הכל. אתה יכול להיעזר באנשים ובחברים שלך, הם יעזרו לך לשכוח אותה ולהתמודד עם המצב.
אתה מוזמן לפרטי לדבר על זה או סתם
ובאמת כדי שתדע שהיא לא שווה את זה
לעיר?
אתה ירושלמי אני מבינה לא?
תקשיב אם זה הסיפור, אל תקח את זה רציני, בעיר ובמיחוד בעיר הכל קורה עם כולם ואם היא נפרדה ממך בגלל מישהו בעיר שאני כמעט בטוחה שהטא היה שתוי גם אז כנראה שהיא לא שווה אותך ומגיע לך הרבה יותר