5 תשובות
כדי לבדוק אם יש בעיה במערכת העיכול שגורמת לאנמיה, כמו בעיה בספיגת מזון.
אנמיה היא לעיתים קרובות תוצאה של בעיה בספיגה - מערכת העיכול לא מצליחה להפיק את כל הרכיבים התזונתיים במזון שאת אוכלת. במקרה כזה, בדיקת גסטרו עשויה לחשוף את הגורם.
כנראה שיש חשש לחיידק בקיבה שהוא שואב ברזל מהגוף, אין מה לפחד מהבדיקה!
בגלל שיש קשר ישיר בין מערכת העיכול ומערכת הדם...
בעקרון על אנמיה מספיק בדיקת דם רגילה

אבל אם זה כרוני ולא עוזר התוספת ברזל יש חשד שיש בעיה בספיגה של מערכת העיכול

לכן יש לגשת לגסטרו ןלעבור כמה בדיקות כמו- ביופסיה וקולונוסקופיה