2 תשובות
גם לי היה אותו קטע.
את צריכה ללכת לזה שעשה לך ת'הליקס, הוא יפתח את זה
אתה צריך לפוח אותו בחוזקה.. זה סוגר מסובך.. אבל אני לא הייתי מציעה לך לעשות את זה לאחר 4 ימים.. חכה עם זה עוד שבועיים..
:)4