2 תשובות
אם זה 1 אז לא נורא.. אבל אם זה עם חתימה אז כן אחר כך היא תתקשר.. ויומן?! בימנו יש משוב חחח
שואל השאלה:
די באמת אני לא יודעת... אני לא רוצה לאכזב אותם... תקשיבו, פשוט כשהמורה שאלה אותי אים עשיתי שיעורי בית ועניתי כן, ( חשבתי שהיא מדברת על משהו אחר..) ואז היתברר לי שלא עשיתי..
די באמת אני לא יודעת... אני לא רוצה לאכזב אותם... תקשיבו, פשוט כשהמורה שאלה אותי אים עשיתי שיעורי בית ועניתי כן, ( חשבתי שהיא מדברת על משהו אחר..) ואז היתברר לי שלא עשיתי..
אנונימי
באותו הנושא: