2 תשובות
אם זה 1 אז לא נורא.. אבל אם זה עם חתימה אז כן אחר כך היא תתקשר.. ויומן?! בימנו יש משוב חחח
שואל השאלה:
די באמת אני לא יודעת... אני לא רוצה לאכזב אותם... תקשיבו, פשוט כשהמורה שאלה אותי אים עשיתי שיעורי בית ועניתי כן, ( חשבתי שהיא מדברת על משהו אחר..) ואז היתברר לי שלא עשיתי..
אנונימי