התחברות
הרשמה
אם אני פותחת משתמש בטינדר אני יצא ממש נואשת? חח
23 בנובמבר 2014, 21:34
דואר אלקטרוני
מחשבים
משתמשים
קיק
Kik
אפליקציות
2 תשובות
אני גם רציתי חח אבל נראה לי זה רק לסטוציונרים
ע
עדנוש :*
אצא, ותצאי חרמנית אבל כולם שם
אנונימי
באותו הנושא:
אם אני פותחת משתמש פיקטיבי בטינדר, סתם בשביל הצחוקים. מישהו יכול לזהות שזו אני?
מה יש לגברים שיש להם חברה לחפש בטינדר? ראיתי שם אולי5 גברים שאני יודעות בוודאות שיש להם חברה שלא יודעת שהם בטינדר..
גברים מתחילים לדבר איתי בטינדר ואז עוברים להתכתב איתי בווטסאפ... יש לי תמונות כבר בטינדר אבל למה הם רוצים שאני אשלח תמונה שלי בווטסאפ..?
התחלה עם בנות בטינדר - איך מתחילים עם בנות בטינדר? ואיך כדאי להצטלם בפרופיל?
יש כאן משתמשים בטינדר?
יש לי רק 8 התאמות בטינדר ואני משתמש בו כבר כמעט שנה. זה אומר שאני מכוער?
אתם משתמשים בטינדר? מה דעתכם על האפליקציה?
מאיזה גיל אנשים משתמשים בטינדר?
האם מותר לפתוח משתמש מזויף בטינדר?
איך משתמשים בטינדר? זה בחינם או שצריך לשלם?
אם אני פותחת משתמש באינסטגרם האנשי קשר שלי בפלאפון יכולים לראות מה המשתמש שלי? (כנל לגבי פייסבוק).