5 תשובות
יש כמה סיבות...
אולי אתה לא מוכן לקשר עדיין
אולי שמעת על שברון לב ואכזבות מאהבה אז זה גורם להרתאה
אולי אתה עצמך התאכזבת מאהבה
אני ממליצה לך לחכות, זה לא אומר שום דבר.. ויוכל לעבור עם הזמן
אולי אתה לא מוכן לקשר עדיין
אולי שמעת על שברון לב ואכזבות מאהבה אז זה גורם להרתאה
אולי אתה עצמך התאכזבת מאהבה
אני ממליצה לך לחכות, זה לא אומר שום דבר.. ויוכל לעבור עם הזמן
לא בנוי לזה, מפחד להיפגע...
יכול להיות שאתה מפחד להפגע
אולי אתה מפחד מלב שבור.. וזה טבעי לגמרי.
אנונימית
זה נורמלי לגמרי. בגיל הזה זה לגמרי טבעי ונפוץ כי בגיל הזה אתה עדיין צעיר ולא מחפש להתחייב ולהתמסד. וזה נורמלי.
אנונימי
באותו הנושא: