התחברות הרשמה

הציעו לי לעבוד בתור מסאזיסט.. זה עבודה משתלמת?

1 בדצמבר 2014, 21:19
עבודת נוערבני נוערעבודהחיפוש עבודהחוקיםקריירה    
תשובה אחת
ברור.. תשלום מכובד והרבה בנות
~The Lost Angel~
באותו הנושא:
בן 16, הציעו לי לעבוד בדלתא פאדיחה?
אני מסאזיסט ואתמול בעבודה קרה משהו מעצבן
אני בת 18 אני רוצה להתחיל לעבוד בתור גננת מה השכר מינימום שאני אמורה לקבל לשעה?
הציעו לי לעבוד בחברת פלאפון בתור נציגת שירות. האם כדאי?
קשה לעבוד בתור מלצר?
הציעו לי לעבוד כשוגר דדי כדאי?
מה יותר קשה- למלצר או לעבוד בתור מוכרת בחנות בגדים?
איזה עבודות אפשר לעבוד בתור נהג רשיון ב'?
פדיחה לעבוד בתור קופאית בסופר? גיל 16
איך עדיף לעבוד? בתור שכיר או בתור עצמאי?
למי מתאים לעבוד בתור מורה לכיתה א? איזה תכונות אופי צריכות להיות למורה לכיתה א בשביל שתצליח בעבודתה?