תשובה אחת
האם את מרגישה שהיא לא מתייחסת אלייך באופן מכוון או שהפעולות שהיא עושה במסגרת המחוייבות האישית שלכן גורמת לה להפחית את התייחסותה אלייך בזמן ביצוען? האם היא התחברה עם אנשים אחרים דרך המחוייבות האישית, כך שהיא שמה לב אליהם יותר משהיא שמה לב אלייך? האם חברתך ממשיכה להתייחס אלייך במידה פחותה גם מחוץ למחוייבות האישית?