6 תשובות
לא זה ולא זה
אנונימי
טבור:)
בטח שבטבור..
בטבור יותר נשי יותר סבבה
בטבור..
בלשון לא רואים אותו, זה יותר בשביל הכיף
ובטבור זה בשביל היופי, אז עגיל בטבור יותר יפה
ובטבור זה בשביל היופי, אז עגיל בטבור יותר יפה
באותו הנושא: