4 תשובות
שואל השאלה:
גם אני כמוך
אני הכי אוהבת את וובה ואלה אבל אני באמת אוהבת המון זוגות (:
ואני לא אהבתי את אירית וסיני ואת טילטיל ומזרחי אני אוהבת אז כן ^_^
את אלה וובה, חולה עליהם וכן
כןן ואת התאומים החתיכים