6 תשובות
סורי, כתוב אנונימי
אצלי זה משהו שונה. את האמת אני לא שמה לב איך באמת בנאדם נראה. אחרי שאני מכירה את האופי שלו. רק אחר כך אני קולטת עד כמה שהוא נראה טוב
כן מכירה את זה אבל לפעמיים אין ברירה וחייבים
שואל השאלה:
אור-אני בת
אור-אני בת
אנונימי
אין כזה דבר.. תתאמץ אחי מקסימום לא הפסדת כלום גם
כן