52 תשובות
כן, וכי בשר טעים לי (תקראו לי רוצחת או מה שבא לכם, אבל בבשר גם יש ויטמינים)
יאפ ואני לא רוצח
לא, בהתחלה הפסקתי כי הבשר עצמו לא היה טעים לי, בתוך תקופת הזמן שאני צמחונית הבנתי (אבל באמת הבנתי) מה זה לגרום לחיות לסבול - וזה גרם לי עוד יותר להתרחק. ברור לי שיש כאלה שאוכלים ואני לא מתווכחת עם אנשים בעלי דעה אחרת...
אנונימית
כן כי זה ממש טעים ומאוד בריא ואני לא יכולה לוותר על זה:)
שואל השאלה:
לא קראתי לאף אחד רוצח... אני פשוט לא מוצאת שום הצדקה באכילת בשר ורציתי לשמוע כל מני טיעונים
אני לא אוכלת, ואגב בשר זה לא בדיוק בריא
כן
וכי בשר זה טעים רצח d:
כן כי זה טעים, כי יש בזה חלבונים, וכי אני פאקינג רעב
לא, כמו שמישהו כתבה כאן גם אני הפסקתי בגלל הטעם וההבנה של מה אני בעצם מכניסה לפה (תגידו מה שאתם רוצים.. אחרי הכל זה גופות), ואחרי כמה זמן נכנסתי בטעות לאתר של טבעונות וראיתי איך שוחטים פרה בישראל, וזה פשוט זעזע אותי ברמות שרובכם אפילו לא מבינים. לא תיארתי לעצמי כמה אכזרי זה.
לא, כי אני לא מתה על העובדה שלאוכל שלי יש פנים ורגשות, ותרנגולות ופרות לא נועדו רק לאכילה.. זה בדיוק כמו לאכול את הכלב או החתול שלך.
כן כי זה טעים ><
לא, כי זה לא טעים לי וככה אני חושב שנכון לחיות.
כן, כי זה טעים.
כן, כי זה טעים ומשביע.
אנונימית
כן זה טעים לי
כן, כי זה טעים.
כן, כי זה טעים וכי הגוף צריך בשר יש שם דברים שמזינים את הגוף
כן
כי זה טעים
כי אנחנו חיות ואנחנו צריכים הבשר, כמו כל חיה אחרת.
כי גם אם אני אני אהיה צימחונית וטבעונית חלילה, זה לא ישנה כלום וזה סתם ייפגע בי,
ובשר זה כן בריא.
לא
ואלה שאומרים שזה בריא ושנועדנו לזה, בולשיט
תוכיחי שלא. אנחנו בהמות כמו כל היונקים, רק יותר חכמים
אנחנו יותר דומים לקופים צמחוניים מאשר לאריות ונמרים (מבחינה גנטית ולפי מערכת העיכול), ואנחנו ממש לא בהמות. (אגב, בהמות הן שם כולל לקבוצת משפחות של חיות בעלות קרניים, אוכלות עשב ומעלות גרה. ממש לא אריות או נמרים. אז גם ככה הטענות שלך שגויות). בני אדם נכללים ב"קופי אדם" יחד עם שימפנזים, גורילות ואורנגגוטנג.
כן, כי פאקינג בייקון
וכי אם אני אהיה צמחונית אני לא אחליף את זה בירקות אלא בפחמימות ואז אני אשמין בטירוף
כן כי זה טעים ובריא (חוץ מנקניקיות )
כן
זה טעים
ואני חייבת פחמימות ( כגון בשר) כי אני לא אצליח להתרכז כל כך טוב ככה במהלך היום או כשאני בבית
אנונימי
מישהי כאן אמרה שבשר זה לא בדיוק בריא.

אני לא ביררתי אבל אני מאמינה שזה עדיף מאשר לאכול *רק* עלים. אני גם נגד השחיטות והכל ואני משתדלת לאכול כמה שפחות בשר אבל זה כן חלק חיוני בצריכה שלנו. אם לא היינו צריכים לאכול בשר אז לא היה בריא לנו או טעים לנו. לכל דבר יש סיבה. אם זה טעים, אכיל, ומזין אולי זה בגלל שאנחנו אמורים לאכול את זה.

זאת דעתי:i
בשר (פרה, ) לא כבר חמש שנים... בגלל שזה לא טעים לי וזה יותר מידיי מזכיר את האוכל של סבתא שלי ז"ל
ועוף (תרנגול) כן אבל בערך לפני חודש הפסקתי כי ראיתי איך מפרקים עוף מהיסוד ונהייתה לי טראומה מלחשוב שאחכ זה נכנס לפה שלי אז אני צריכה להתאושש.
דגים אני אוכלת מאז ומתמיד..
כל שאר החיות לא אוכלת...
חוץ מזה.. חיות נועדו לאכילה.. הן נבראו במטרה שנהנה מהן ונאכל אותן לא בשביל שהם יקימו משפחה וילכו לטייל בעדרים שלהם מידיי יום בלי להביא תועלת לאף אחד ולשום דבר..
יש להן תפקיד מסויים וזה בסדר שאוכלים אותן.. כמובן אחרי שחיטה כדת וכהלכה...
אנונימית
כן, בגלל שזה טעים לי.
over and over
קודם כל אף צמחוני או טבעוני לא אוכלים *רק* עלים, ולמה אתם אומרים עלים ולא ירקות?
זה כמו שאני יגיד "אתם אוכלים אוזניים" במקום "אתם אוכלים בשר". כי בפעם האחרונה שבדקתי לא אוכלים את העלים של הגזר, יש לו עלים, אבל לא אוכלים אותן.
כמו שאתם אוכלים פרה, שיש לה אוזניים, אבל לא אוכלים את האוזניים.
שנית, זה טעים אכיל ו"מזין" כי את מבשלת ומטגנת ואופה ומוסיפה תבלינים.
את היית מסוגלת לצוד פרה בעצמך ולאכול אותה עם הדם והבשר הנא?
אפילו לא היית הורגת בעצמך, היית מסוגלת לאכול בשר כמו שאמורים לאכול אותו?

לתגובה השניה (אנונימי),
בני אדם לא נועדו לשלוט בבעלי החיים, לבעלי החיים יש רגשות ומחשבות משל עצמם. ויש להם חיים משל עצמם, הם לא נועדו לא לשימושינו ולא לשירותינו. בעלי החיים ממש לא שלנו. בכל פעם שקבוצה מדכאת רוצה להצדיק או לתרץ את הדיכוי שהיא מפעילה, ממציאים המדכאים היררכיה בעולם, שמחלקת את העולם ל"עליונים" ול"נחותים", הדירוג נעשה, כמובן, כך שעליונות נקבעת על- פי אותם הדברים שבהם הקבוצה המדכאת טובה יותר, ומשום מה מי שעושה דירוגים כאלה תמיד מוצא עצמו בראש הרשימה, עליון על כולם. קל נורא לחשוב שאנחנו הגזע העליון בעולם הזה, ושכולם צריכים להשתחוות בפנינו ולשרת אותנו, הרבה פחות קל לזכור שגם האחר הוא מישהו, שגם לו יש רצונות ושגם לו מגיעות זכויות.
כן בגלל שאני אוהבת ושכל אחד יחיה לפי דעתו!
נשמה, החיה נולדה כדי לשרת אותך. היא לא נולדה כדיי לקיים משפחה, לטייל בארץ ישראל להכיר חברים ולהזדקן בשמחה וששון עם החברים שלה. יש לה מטרה. וזה שנאכל אותה. אחלה יש לה רגשות.
ואוקיי נלך בראש שלך לרגע, סבבה יש לכל החיות רגשות. גם לנמלה יש רגשות ואת דרכת על מיליון בחייך בכוונה ושלא בכוונה. את עדיין " רצחת" נמלים? אולי נספיד אותן או נשב שבעה? מה אומרת?
ולמקרה שתגידי שאין לך כוונה תחילה להרוג את הנמלים אז זה כמו שאני אין לי כוונה להרוג את החיות הסכין פשוט נפלה לי מהיד...
האדם הוא יצור טורף ולא נטרף... אין אף חיה (גם טורפת) שאוכלת בני אדם לארוחת צהריים. כי מטבע הדברים הוא שאנחנו אוכלים את החיות. ומה עדיף שישנן חיות שמתות מהדבקות במחלות או מבדידות או מצער... עדיף שהן ימותו עבור משהו... שהן שימשו מישהו אחר במותן ולא מתו סתם ככה.
ככה אני חושבת.. מכבדת את מה שאת חושבת... אבל לא מסכימה.. לא נורא.. לגיטימי... כולנו שונים (:
אנונימית
מטעמי כושר אני גם ככה לא כל כך אוהב בשר אין לי בעיה עם השחיטה פשוט זה לא טעים..
כן
כי זה טעים
אנונימית
כן כי זה טעים:p
כן, כי זה טעים ובריא
לא כי אני לא תומך ברצח בעלי חיים, זה מזעזע.
חוץ מזה מתעללים בהם לפני, יש אנשים שצריך להוציא להורג בגלל זה
כן כי גדלתי על זה..
למרות שבזמן האחרון מצמרר אותי לאכול בשר, המחשבה שזה היה משהו חי והכל חח.. אבל בסדר
לא כל הסירטונים שאתם רואים באינטרנט ממחישים את דרך שחיטת הבשר שעל הצלחת שלכם.
בארץ ישראל יש חוק של של שחיטה כדת וכהלכה... וכאשר רוצים לשחוט חיה פוגעים לה במיידיות בעורק הראשי שהיא פשוט מתה על השניה. אין לה סבל. אין התעללות.. השוחטים לא חובבנים... זה המקצוע שלהם.. ותאמינו לי שגם הם לא רוצים להתעלל בייצור חי אלא אם כן הם סדיסטים.
אנונימית
אז אני ממש לא מכבדת את מה שאת חושבת, בעלי חיים ממש לא נועדו בשביל להיאכל. את יכולה לחזור על זה כמה פעמים שאת רוצה.. אבל אני באמת לא מבינה למה!
בעל חיים זה כן יצור שיקים משפחה וירכוש חברים, אולי לא בדרך של בני אדם.. אבל אם תשימי לב גם לכלבים יש "חברים" מועדפים, וכלבים שהם לא אוהבים בכלל.

עגלים, כמו כל הגורים, זקוקים לחום ואהבה. הם זקוקים לאימם, ולמשחק וקשר עם גורים נוספים. בתעשיות הבשר והחלב, כאשר הן מופרדים מאימם רגעים בודדים לאחר לידתם הם סובלים לא פחות מגור כלבים נטוש שזרוק לבד וחסר אונים ברחוב. הכליאה, הבידוד, ומניעת הצרכים החברתיים שלהם; הסירוס האלים, צריבת המספר, ועיכול הקרניים באמצעות חומר מעכל... כל אלה מצטרפים לרשימה ארוכה של פרוצדורות סטנדרטיות של חקלאות משק החי, המהוות מסכת התעללות מלידה ועד מוות.

תרנגולות הן חיות סקרניות ואנרגטיות. מהזריחה ועד לשקיעה הן יעבירו את זמנן בחקר סביבתן, יצירת קשרים חברתיים או התנדנדות על ענפי עצים נמוכים. הן אוהבות לנמנם בשמש בבקרים חורפיים ולנוח בצל בצהריי הקיץ. תרנגולות חיות בלהקות ולרוב יוצרות קשרים אישיים וארוכי תווך.

אבל את מעולם לא תראי את הדברים הללו. את מתייחסים אל בעלי החיים במשקים כחפצים, כאל מכונות לייצור בשר, חלב או ביצים.

קל לך להפנות מבט, את לא רואה את זה בעיניים.. אנחנו מנסים להראות לכם אבל אתם פשוט לא מוכנים לראות. בעלי חיים לא שייכים לכם, בגלל זה אנחנו נכנסים לכם לצלחת. זה לא שלכם. זה איברים של בעלי חיים שמתו.. ואני יכנס לכם לצלחת עד שההתעללות הזאת תפסק. רוצים בשר? תשחטו אותה בעצמכם, נראה כמה טעים יהיה לכם אחרי שבאמת תדעו איך זה מגיע אליכם.
מספיק להגיד את זה.. אתם כל כך טועים ואין לכם מושג כמה.
הייתי שלוחת לכם סרטונים מהארץ על השחיטה הכשרה שלכם ועל הגידול הנחמד שהישראלים עושים. אם אתם רוצים קישור לסרטון שצולם בישראל ומראה מה עושים בישראל ואיך הכל מתנהל *בישראל* אתם מוזמנים לפנות אלי לפרטי.
כאן יקראו לי מטיפה.
bow - קדחת בשכל.
מה אכפת לך מה אנשים אוכלים? הם לא ישנו את זה טוב להם וזהו זה.
חמודה נראלי שלקחת קשה מידיי.. העולם הזה מתקיים על בשר. הרוב היותר ממוחלט של האנשים בעולם לא יפסיקו לאכול את זה כי את אמרת. או כי ככה את חושבת.
זה נחמד שאת חושבת ככה.. ואני מכבדת לא משנה מה את חושבת כי למדתי לכבד בנאדם כאשר אני מדברת איתו או אליו. אם את חושבת ככה יש כמובן סיבה.. ואם אני חושבת ככה יש גם לזה סיבה.
בעיקרון אני לא יודעת אם את מאמינה באלוקים או לא אבל בתנך מסופר על בריאת החי. ומטרתו שזה בעצם אכילה. יש חוקים לשחיטה סימני כשרות, סימני טהרה והכל במטרה שתאכלי את זה. בבתור אחת שמאמינה גם על זה אני מתבססת במחשבתי. אני לא יודעת אם את מאמינה בעצמך אבל זה לא ממש משנהלי. חיות זה אחלה... הן לא איזה מכונות כפי שאת חושבת שאני חושבת... זה פשוט שאני לא רואה כל רע בשחיטתן ואכילתן. ככה העולם עובד. שרשרת חיים. טורף ונטרף. את יכולה לא לקבל את זה... ובשמחה... אני לא מתרגשת מזה שאנשים לא מסכימים עם דעותיי (:
אז כנראה שזה וויכוח סרק שגוזל לי זמן משהו שאין לי כרגע.
היה נחמד משהוו..
אנונימית
אני לא יגיב למה שכתבת על התנ"ך, את צודקת. אני באמת לא מאמינה.
זאת שלפני- אנשים הגיבו למה שכתבתי, אז כתבתי להם תשובה בחזרה.
את לא חייבת לקרוא אם את לא רוצה או שאין לך כוח.
איזה שקרים את מספרת אנונימית, אפילו בלי בסיס לכל הטענות השקריות שלך.
תקראי בקישורים הבאים מה באמת קורה בבתי השחיטה בישראל ותפקחי את העיניים שלך במקום לסובב את זה על הטבעונים והצמחונים כי ברור שקל יותר להאשים מישהו אחר ולטעון שאת צודקת.

את חולת נפש אם את חושבת שזה מה שהם צריכים לעבור בשביל ה"טעים לי"
כן.
זה טעים ובריא:p

ואני שונאת את האנשים האלה שנכנסים לי לצלחת.
אתם לא רוצים אל תאכלו, הפסד שלכם. אבל תעזבו את אלה שכן אוכלים.

כתוב בתורה שמותר לאכול בשר, אז אני אוכלת. זה הכל.
לא באמת אכפת לי שזה מפריע לכם...
אני אכנס לצלחת של אחרים עד שהם יפסיקו לממן מה שאני נגד - טבח והתעללות בבעלי חיים. לא אכפת לי מכם בשיט, אכפת לי ממה שעוברים בעלי החיים שלכם בכלל לא אכפת מהם! וזה למה כל התעשייה הזאת ממשיכה! כי זה נורמה להיות קר ולעצום עיניים במקום לעמוד במקום לדרוש שיפסיקו!
אני לא רוצה לשמוע עוד סיפורים על עגלים שמופרדים מהאמהות שלהם דקות אחרי הלידה בשביל חלב, בשביל שהם ילכו לשחיטה. לראות תמונות מזעזעות של פרות נופלות ממשאיות שמובילות אותן, הפחד בעיניים שלהם
למה פאקינג לא אכפת לכם?!?!?!?! למה!
איי איי חמודה.
א. לא אמרתי שזה טעים לי - כי זה לא טעים לי. עודפעם אני אגיד. אני לא אוכלת בשר. עוף כן. בשר לא. איי איי חמודה...
ב. נשמה אני לא יודעת על מה את מסתכלת אם אני אוכלת חיה כל שהיא אני מוודאת איזה הכשר יש עליה. ואצלנו בבית אוכלים רק הכשר מוסמך מרבנים שמבינים דבר או שניים בלשון המעטה בשחיטה. משפחה דתייה לא קונים מזון בשקל.. רוב הכסף מתבזבז על זה שאנחנו קונים את המותרים עם ההכשרים הכי מהודרים ובשר מהמקומות שבהם אנחנו מכירים את הבעלים אישית.
ג. את יכולה לקרוא לי בטיזה שמות גנאי שאתה רוצה חמודה אני לא מתרגשת מזה (:
ד. תחשבי איך שאת רוצה אבל אל תאמרי לאחרים מה לחשוב. אני הבעתי את דעתי ואמרתי במפורש שכל אחד יעשה ויאכל מה שהוא רוצה ואני מכבדת את זה. אז אם יש פה חולי נפש למינהם. אני זה לא.
ה. היה נחמד לדבר עם כולכם. אם היה לי זמן הייתי ממשיכה.. אבל אין לי (: להתראוות..
.
אנונימית
אני טבעונית.. כבר שלוש שנים
הייתי בטיול עם המשפחה שלי בצפון, ונתקלתי בשקית פח אשפה מלאה באפרוחים
אבא התקשר מיד למשטרה להגיד שמתעללים בבעלי חיים וזה
ואז שהמשטרה הגיעה ובדקה מאיפה השק גילינו שזה בית גידול כשר לחלוטין
מגדלים שם תרנגולות נקבות שיגיעו לגיל שנה אז ימכרו אותם בשביל הביצים שלהם..
ומאז אני וכל משפחתי עברנו לטבעונות. זה היה מזעזע.
והקטע? ש15 אלף אפרוחים נגרסים כל יום רק בישראל! תעשייה זוועתית.
שוב. אני יודעת איך ומאיפה האוכל שלי מגיע. לא הייתי אוכלץ אם לא הייתי יודעת. ההורים שלי מכירים את הבעלים של כל מי שהם קונים ממנו בשר כלשהו.. הוא מודעים לאיזה תהליך שחיטה התבצע. ולסוג ההכשר. ולכל הדברים הנלווים. בתור משפחה דתייה אני אומרת לך שאף אחד לא אוכל פה משהו שהוא לא יודע איך הוא הגיע לצלחת. ואנחנו מאוד בררנים בקטע הזה.
אם יצא לא נכון. אני בהחלט לא בעד התעללות בחיות. כל טענותיי מביעות כאן את הצורך הקיומי והטבעי של הבנאדם באכילת בשר ואת הקטע הזה שאין כל רע בלאכול את החיות.
הדרך משנה. התעללות בבעלי חיים זה דבר מזוויע בלי שום קשר זה ייצור חי. וזה כמו שהייתי מעדיפה שיהרגו אותי בירייה מאשר שיקלפו ממני את העור שלי ואחרכך יוציאו את הבשר שלי עם מגרפה או אני לא יודעת מה (סורי על התיאור או ההמחשה או איך שלא תקראו לזה המזעזעת).
להתעלל לא בא בחשבון.
אני פשוט מבינה למה בני אדם אוכלים בשר.
אני בעצמילא אוכלת בשר מהסיבות שלי... אבל במצב תיאורטי שהסיבות האלו לא היו קיימות אני לא רואה סיבה למה לא לאכול..
דגים אם אתם מחשיבים את זה לנושא אני כן אוכלת. כי זה בריא. ואני לא אוכלת ירקות או דבר כלשהו מהצומח. ואני חייבת וויטמנים.
ןעוף אני לא אוכלת כבר חודש כי ראיתי איך מפרקים אותו ומטציאים את הוורידים והעור ורק נגעלתי מהמראה כי זה היה מזוויע באמת. אבל בעבר מראות כאלו לא מנעו ממני בעבר להמשיך לאכול כי אני ידעתי שעל זה אני מתקיימת בסופו של יום. היום לקחתי הפסקה מהבשר והעוף וכל היצורים החיים פרט לדגים מהמון סיבות שלי אישיות.. אבל אני באמת מבינה למה אנשים אוכלים את זה ואני לא נגד... אני מאוד פרפקציוניסטית באוכל. ומאוד בררנית. חשוב לי לדעת את התהליך שהוא עבר עד שהוא הגיע לצלחת שלי. בלי לדעת אני לא אוכלת... אז הנה הכנסתי אתכם לצלחת שלי הידד זה כל מה שרציתם. יום בחיי מה אני אוכלת. אז הנה. ועכשיו בלי להתלונן. זאת אני. וכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
אנונימית
לא. כי זה לא בריא.
לא, וזה כי בעלי חיים הם לא אוכל או מכונות ייצור לאוכל, והם מקסימים 3>
לא, מטעמים אידיאולוגיים ותזונתיים
לפעמים זה טעים