3 תשובות
לחפש את ההגדרה של "הזכות לכבוד" באינטרנט, ולהתחנף
אני אתן לך כמה נקודות שאת יכולה לכתוב ותפרטי עליהן לבד

-כבוד למנהלת, לבית ספר ולמורים זה לדבר בכבוד לכולם, להשתמש בשפה נאותה ולא לדבר באופן לא מכבד

-זה להקשיב למה שאומרים לי ובמידה ויש לי מה להגיד אני אגיד את זה בצורה הולמת ומכבדת ולא בצורה מזלזלת

-כבוד לבית ספר זה לא לעבור על החוקים והנהלים, להגיע בזמן ובתלבושת נאותה שלא עוברת על התקנון

את יכולה גם לכתוב מה את היית מצפה מהתלמידים אם היית מורה ולכתוב איך את חושבת שהם צריכים להתנהג כלפי המורים שלהם

שואל השאלה:
itsallgood רשמתי והוספתי אבל עדין אני צריכה לפחות עוד חצי אתה יכול לעזור לי עוד קצת? בבקשה.
אנונימית
באותו הנושא: