6 תשובות
שמעתי על זה, הבעיה שיש את זה בערים נבחרות.
שואל השאלה:
מי שלא הבין שיגיד ואני אנסה להסביר בדרך אחרת.
מי שלא הבין שיגיד ואני אנסה להסביר בדרך אחרת.
אנונימית
שיעורי נהיגה מתחלקים בד"כ ל-3 סוגי שיעור:
שיעור רגיל שאמור לעלות בסביבות ה-110 שקלים ונמשך בד"כ כ-45 דקות
שיעור כפול שאמור לעלות בסביבות ה-220 שקלים ונמשך בד"כ כשעה וחצי
ושיעור וחצי שעולה בסביבות ה-165 שקלים ונמשך בד"כ כשעה
שיעור רגיל שאמור לעלות בסביבות ה-110 שקלים ונמשך בד"כ כ-45 דקות
שיעור כפול שאמור לעלות בסביבות ה-220 שקלים ונמשך בד"כ כשעה וחצי
ושיעור וחצי שעולה בסביבות ה-165 שקלים ונמשך בד"כ כשעה
כן שמעתי על זה...
זה אומר שאת מגדילה פי שתיים את אורך השיעור ומקטינה פי שתיים את מספר השיעורים.. אני מכיר משהי שעשתה את זה... היא כרגע עם טסט כמו מישהו אחר שעשה את זה כרגיל..
זה אומר שאת מגדילה פי שתיים את אורך השיעור ומקטינה פי שתיים את מספר השיעורים.. אני מכיר משהי שעשתה את זה... היא כרגע עם טסט כמו מישהו אחר שעשה את זה כרגיל..
אנונימי
יש את זה בכל מקום זה פשוט תלוי במורה, הוא יכול לבחור שהוא לא עושה שיעורים מסוג מסוים.
העלות גם תלויה במורה, באזור ובסוג הרכב (ידני או אוטומט כשאוטומט יקר יותר לשיעור).
המינימום שעות שאת צריכה ללמוד זה 19 שעות, בגלל זה אם את עושה שיעורים של שעה את צריכה 19 שיעורים, אם את עושה של 45 דקות את צריכה 28 ואם את עושה שיעורים של 30 דקות את צריכה 38 שיעורים.
העלות גם תלויה במורה, באזור ובסוג הרכב (ידני או אוטומט כשאוטומט יקר יותר לשיעור).
המינימום שעות שאת צריכה ללמוד זה 19 שעות, בגלל זה אם את עושה שיעורים של שעה את צריכה 19 שיעורים, אם את עושה של 45 דקות את צריכה 28 ואם את עושה שיעורים של 30 דקות את צריכה 38 שיעורים.
עפי חוק לפני טסט צריך 19 שעות נהיגה. שיעור של שעה זזה פשוט שיעור ומשו. זה תקין וזה בסדר
באותו הנושא: