תשובה אחת
שלום לך.
מאחר וב 1999 חתמת על מסמך להצטרפות לביטוח סעודי ועברו כבר 15 שנה ושילמת אני לא מוצא כל סיבה שתבטלי מי יודע מה ילד יום עדיף שתשארי מבוטחת לגבי תביעה בבית המשפט הסיכוי קלוש מאחר ואת צריכה לקרוא על מה את חותמת בהצלחה
מאחר וב 1999 חתמת על מסמך להצטרפות לביטוח סעודי ועברו כבר 15 שנה ושילמת אני לא מוצא כל סיבה שתבטלי מי יודע מה ילד יום עדיף שתשארי מבוטחת לגבי תביעה בבית המשפט הסיכוי קלוש מאחר ואת צריכה לקרוא על מה את חותמת בהצלחה
באותו הנושא: