12 תשובות
בורקסים
לא משהו מיוחד.. או קורנפלקס או לחם עם קוטג וגבינה או חביתה או בלינצסים עם מלית גבינה.. משיבוא לי
יוגורט לבן של אקטיביה עם צימוקים ו3 פירכיות אורז.
סלט ירקות
P _
קורנפלקס של פיטנס
אנונימי
אכלתי בשש לחם עם גבינה צפתית וסלט
שום דבר, אני לא אוכלת בוקר
פנקייקים עם סירופ שוקולד ותותים! תקנאו
אני עוד לא אוכלת אבל נראה לי ששקשוקה.
קרוסט ובכמויות...
אכלתי טוסט עם דבש וכוס חלב:p