3 תשובות
שמתי לפני שבועיים, כששמים לך את הגשר עצמו זה ממש לא כואב זה רבע שעה בערך, אחרי זה ילחיצו אותך שזה כואב אבל זה לא כזה כואב ואחרי כמה ימים יפסיק לכאוב לך לגמרי (:
שואל השאלה:
אז תגידי איך שמים את זה וכמה זה כואב ובמה זה מגביל אותך ובקיצור הכול
זה לא כזה מפחיד. ההדבקה קצת לא נוחה כי שמים לך בפה דברים כאלה שמרחיקים את השפתיים כדי שהם יוכלו להדביק כמו שצריך, וזה קצת לא נוח למשך חצי שעה אולי יותר אבל זה עובר בסוף
אחר כך יכאב לך במשך כמה ימים מן הסתם, וזה יהיה מוזר אבל את תתרגלי לזה. גם אצל רוב האנשים זה חותך את הפנים של הלחי אבל זאת לא בעיה ברגע שאת מתרגלת וגם נותנים לך שעווה מיוחדת שאפשר לשים על האבנים כדי שלא יחתכו אותך