התחברות הרשמה

רחובות- אתם הולכים היום לבית ספר?

7 בינואר 2015, 07:35
לילהשינהמסיבותתל אביב    
3 תשובות
למה לא?
אנונימי
לא. עמדתי ללכת אבל הרבה לא יגיעו אז נשארתי בבית.
!It's gonna be legendary
חח לא
י
יש להחליף כינוי: 115597
באותו הנושא:
אתם הולכים ברחוב ריק מאנשים ורואים גופה מלאה בדם, מה תעשו?
בנים אם אתם הולכים ברחוב ורואים שמשהו מרביץ לחברה שלכם, מה הייתם עושים?
למה הרבה לא הולכים לבית ספר בימי שישי?
אתם הולכים ברחוב, רואים בחורה ומתאהבים בה ממבט ראשון, מה בה שבה אותכם?
כשאתם הולכים ברחוב ומישהו עובר לידכם, אתם מסתכלים עליו או מתעלמים?
אתם הולכים היום לבית ספר?
בימינו, אנחנו הולכים לפי בית הלל או לפי בית שמאי?
ביום הולדת שלכם אתם הולכים לבית ספר?
אתם הולכים היום לבית ספר?
גם לכם קורה שאתם הולכים ברחוב ואתם מקנאים באנשים כמה שהם יפים?
הולכים לנשף פאנדומים מחר ברחובות? ^^