2 תשובות
תשתי אקמול זה יעזור לך או נורופן
בתכלס אני יכולה להגיד שכדאי לך לקחת אדוויל או אקמול אבל אם את לא בקטע של לקחת כדורים, אני מציעה לך לשתות תה וללכת לישון- פעם היו לי כאבים ממש ממש חזקים והלכתי לישון לשעה ואחרי זה לא הרגשתי כלום למשך כל היום. תרגישי טוב (;