התחברות
הרשמה
תגידו רק אני חושב שמסי אם כל השקט שלו הוא הכי נחש שיש ושהוא מגעיל?
9 בינואר 2015, 19:58
נחשים
אופי
חלומות
תשובה אחת
חחח הוא נראה כמו קופיף xd
|
|/\/\| Fall Out Boy |/\/\|
באותו הנושא:
תגידו מה אתם עושים בלילה כשאתם לבד ואין אתכם עוד מישהו בקרבת מקום בתוך חדריכם בשקט בשקט?
שמעתם על הסיפור שמסי עוקב אחרי ילד מנתניה?
תגידו בכל כיתה יש: חננות, מקובלים, בינוניים, המצחיקים, המוזרים, השקטים, ואלה שמנסים להיות מקובלים?
תגידו, על איזה חרם שקט מדובר פה?
תגידו, זה הגיוני שיש לי ביטחון עצמי מאוד גבוהה אבל אני ביישנית ושקטה ומופנמת כזאת?
אתם חושבים שחמאס ירו טילים בגלל המנהרה שהתפוצצה ומתו שם מחבלים ועכשיו זה השקט שלפני הסערה?
המלצה על מזגן שקט - איזה מזגן הוא השקט ביותר בפעולתו בשני חלקיו, הפנימי בתוך הבית, והחיצוני מחוץ לבית.
למה תמיד חושבים שאנשים שקטים הם חסרי בטחון?
מה אתם חושבים על אנשים מאד שקטים וביישנים?
מה אתם חושבים על הילדים השקטים בכיתה שלכם?
אתם חושבים שבת יכולה לצאת עם בן שקטן ממנה בשנה?