4 תשובות
כן, מניסיות תחטאי עם מלח ומים ואם יש לך משחה אז תשימי ישר אחרי זה
אנונימי
פשוט יקח לו יותר זמן להחלים כי הוא ייבש את העור אבל להזיק תאכלס זה לא יזיק
לא מומלץ אלכוהול. או מי מלח (מייבש תעור) או מים וסבון שזה הכי עדיף