2 תשובות
אם זה עם הליום, שואפת ומתפקעת מצחוק (למרות שזה לא בריא).
אם יש הרבה בלונים או שאני לא מעוניינת בהם, מביאה לאחים שלי.
אם יש הרבה בלונים או שאני לא מעוניינת בהם, מביאה לאחים שלי.
אממ אני בדרך כלל מצטלמת איתם..
באותו הנושא: