3 תשובות
הייתי כותבת מכתב לשלטון האבסולוטי (לשליט או לקונסוליה) שהזכויות יתר של האצולה והכמורה לא אמורים "לדפוק" את המעמד השלישי, הרי המעמד השלישי הוא הכל הם עובדים בכל המלאכות והם לא חייבים את השליט והמסים שלו בשביל להתקיים.
הייתה לי עבודה דומה וכתבתי יומן של איכר על החיים שלו בתור איכר על הזכויות שלו והחובות למלך או לוואסל
שואל השאלה:
חח זה בדיוק זה... באיזה כיתה אתה?
חח זה בדיוק זה... באיזה כיתה אתה?
באותו הנושא: