3 תשובות
סליחה שאני שואלת אבל למה את רוצה לבכות לבכות זה לא טוב תזכרי במה שקרה תחשבי על זה או על דברים אחרים ודמעות ירדו לבד אם את רוצה לדבר שלחי הודעה ושפכי בלי להסס
תעשי את עצמך בוכה ותחשבי על דברים עצובים זה כבר יבוא לבד
יש אנשים שפשוט נולדים עם היכולת הזאת