8 תשובות
אני 1.70 ומחר בן 13 xd
אנונימי
שואל השאלה:
מזל טוב:)
אנונימי
חחח תודה, בכל מקרה לדעתי זה מעל הממוצע אבל לא הכי גבוה
אנונימי
כן זה גבוה..
הממוצע זה 1.65 אז זה ממש מעל הממוצע וכן, אבל את יכולה לדגמן
את גבוהה..