התחברות
הרשמה
אני חולה... ויש לי לחץ מטורף באוזן, מסביב לאוזן ובאזור הגרון, מה אני יכולה לעשות כדי לשרר אותו?
25 בינואר 2015, 23:52
אוזניים
עגילים
פירסינג
עגיל באוזן
גרון
בריאות
תשובה אחת
זה נשמע לי כמו דלקת שקדים או דלקת אוזן תיכונה
I
I love you guys
באותו הנושא:
כמה עגילים יש לכם ואיפה? לי יש באוזן אחת 2 עגילים ובאוזן השניה עגיל 1 בקיצור 3 (כיאילו רגיל ובאוזן אחת עגיל שני)
היי, יש לי עגיל רגיל באוזן שמאל, ושני עגילים באוזן ימין ( עגילים רגילים, אחד ליד השני) מה כדאי לי לעשות: עגיל שני גם באוזן שמאל, או עגיל שלישי באוזן ימין?
לעשות לבד חור באוזן - איך עושים חור באוזן לבד?
מקובל לעשות הליקס באוזן שמאל או באוזן ימין?
לפני 5 חודשים עשיתי חור 3 באוזן. פתאום התחילו לי כאבים מסביב לחור וכל פעם שאני נוגעת בזה זה עוד יותר כואב מה לעשות?
צפצופים באוזן - מה זה הציפצופים האלה שיש לי באוזן לפעמים?
מרגיש לי שיש לי פצע באוזן משהו פנימי לא בתוך החור מסביב לאוזן אבל בתוך החלק שמקופל (קשה לתאר), בקיצור זה משהו פנימי
באיזה אוזן כדאי לי לעשות טראגוס? אוזן אחת יש לי הליקס (וחור אחד בתנוך), ובאוזן השניה יש לי 3 חורים (בתנוך)...
איך אמורים להגיד " אוזן קשובה " או "אוזן קשבת "? אני רוצה לרשום בברכה " תודה על כך שהיית לי אוזן____ "
דחוף- בבתי חולים יש רופא אף אוזן גרון?
3 עגילים באוזן אחת ועגיל אחד באוזן השנייה זה יפה?